Основні
завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
•
підвищення теоретичного, науково-методичного
рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки виховної
роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі,
школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в
школі;
• інформування про нормативно-правову базу, що
регулює роботу класних керівників, вихователів груп подовженого дня в рамках
модернізації виховання;
• забезпечення виконання єдиних принципових
підходів до виховання й соціалізації учнів;
• формування мотивації педагогів з метою
удосконалення професійної компетентності;
• озброєння класних керівників сучасними
виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
• координація
планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних
колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її
задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і
інтересів;
• сприяння становленню й розвитку системи
виховної роботи класних керівників;
• оцінювання виховної роботи членів
педагогічного колективу;
• вивчення, узагальнення та
розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар